2012. október 1., hétfő

Hétvége San Joseban


Képekkel frissítve!

A hétvégére sikerült Dórit átcsábítanom magamhoz, így ezt a hétvégét is közösen töltöttük! :) Busszal jött, ami nem volt egy leányálom, ugyanis majdnem 7 órát zötykölődött, de legalább kényelmetlen volt. San Joseig jött, mivel ez közelebb van hozzám mint SF, vonattal kb csak 15 perc. Szállást ezért bent a városban foglaltunk, a központtól (Downtown) kijjebb kicsit. Ugyanis itt a srácoknál én is vendég vagyok, meg olyan sok látnivaló nincs is.
Mivel Dóri péntek estefelé érkezett meg, sokat nem terveztünk aznapra. A szállás elfoglalása valamint a környéken egy kis bóklászás volt kitűzve. A hotel elsőre egész normálisnak tűnt, jó nagy szobával, TV-vel, saját fürdővel. Ezekkel nem is volt probléma. Viszont a vendégek annál furábbak voltak. A szomszédban egész este egy kisgyerek sírt, meg hangoskodott, a másik szobában meg kiabáltak. Persze Dórinak nem esett nehezére elaludni, nekem annál inkább. Többször arra a kiabálásra ébredtem fel, hogy " You are a bad boy!" ( Rossz fiú vagy!), amit nem tudtam milyen kontextus-ban kell érteni, és hogy melyik szobából jött. De a tény , hogy rossz gyerekek vettek körbe minket. Főleg mikor este kimentünk sétálni a környékre. Kicsit gettó szerű volt, nagyon furcsa alakok néztek minket minden sarkon. Gyorsan elszaladunk a legközelebbi liquor shopba az estére venni egy bort ( amit természetesen nem bírtunk kibontani, dugóhúzó hiányában. Pedig próbáltam benyomni mindennel, még a ruha fogassal is :D ) Haza felé meg rendeltünk a közelebbi Pizza Hutból ,pizzát, ami itt közel sem akkora presztízsű, mint otthon, kb mint a Pizza King, de cserébe olcsó!
San Jose belvárosában
Másnap reggel korán keltünk, mivel albit kerestünk nekem. Sajnos ami nagyon tettszett volna azt kivették, de volt egy másik ami elsőre jónak  tűnt. Egy magát középkorúnak tituláló kb 50 éves bácsival kellett volna laknom, aki eléggé sokat ivott, vmint furcsán vakarta magát. Nem éltem a kínálkozó lehetőséggel, pedig biztos érdekes élettapasztalat lett volna összeköltözni vele. Ezután Dórinak megmutattam  környéket amerre lakok most. A "közelben" van egy szép kis sétáló utca itt gyrosoztunk.
Ebben az utcában lakom
A lakásomtól 2 percre van egy kis park, itt sétáltunk Dórival
Gyros és kóla, természetesen light kóla
Ezután vissza vonatoztunk San Joséba, ahol járkáltunk kicsit a belvárosban. Sajnos mivel ez is eléggé nagy, és időnk se volt sok csak pár helyen voltunk. Egyébként azt mondják, hogy San Jose nem egy különösen érdekes város, nincs sok látnivaló, nem olyan hangulatos mint SF. Majd kiderül, ugyanis nem voltam még SF-ben a repülőtéren kívül. A legközelebbi, kirándulás biztos oda tervezem!
Fagyizás San Jose-ban
Másnap reggel ismét korán keltünk, ugyanis Dórinak ment vissza a gépe LA-ba, mivel még sok tanulni valója volt a jövőhétre.

Így telt e hétvégénk, sajnos nagyon gyorsan eltelt, várom már a következő közös kirándulást!

Holnap viszont beindul a munka is nálam, tehát eléggé izgatott vagyok, beszámolok majd arról is nektek! :)

Továbbá Márton Balázsnak még egyszer Boldog szülinapot kívánok, remélem helyettem is ivott rendesen! :D

Tudom a Hollywood-i kirándulásunk még várat magára, igyekszünk pótolni minél hamarabb!

Puszi Mindenkinek! :) 

1 megjegyzés: