2012. szeptember 25., kedd

Utazás + első napok SF-ben

Mivel a Los Angelesi kirándulás, nagyobb falat továbbá a képek is Dórinál vannak ezért úgy gondoltam, hogy röviden leírom az utazásomat és első napjaimat San Franciscoban.

A repülés eléggé megviselt, ugyanis csak nagyon keveset tudtam aludni. Elég meleg volt a gépen valamint világosban repültünk végig, ami igencsak megnehezítette a pihenést. Ezért az úton éltem az ingyen alkohol lehetőséggel és jó pár pohár bort magamba öntöttem, a mellettem ülő idősebb mormon hölgy legnagyobb meglepetésére. :)

Szerencsére a papírokkal és a vízummal valamint a Jang-gal a kínai kisgyerekkel a táskámban sem volt semmi gond, ezért simán átmentem az összes ellenőrzésen. A reptéren Dóri várt, kicsit megkésve :D. Ezután két napnyi tömény szórakozás, valamint sorba állás következet, de ez már csak a következő bejegyzésben részletezzük!

LA-ből SF-be az út nem volt hosszú, kicsit több mint 1 óra. Viszont a reptérről a szállásom a google maps szerint majdnem 2 óra lett volna 20 perc gyaloglással a 3 csomaggal. Ez eléggé félelmetesnek tűnt, de óriási szerencsémre az egyik lakótársam pont kikísérte a barátnőjét a reptérre így visszafele fel tudott venni.

A Szilícium-völgyben található nagyobb cégek névsora. 

Mikor mentünk a szállás felé érdekes volt hallgatni, hogy "-Arra felé a Google campus van. Balra a Facebbok központ. Egyenesen a Standford található." A környék egy kertvárosi övezet, ennek minden előnyével és hátrányával. Nagyon szép és biztonságos környék. Az emberek kedvesek figyelmesek, viszont óriási távolságok vannak. A legközelebbi bolt 15 perc sétára van. A központ 20 percnyire, míg a bevásárló központ több mint egy óra. A bevásárló központ is nagy terülten helyezkedik el és az egyes üzletek külön épületben egymástól akár 10 percnyire helyezkednek el. Éppen ezért senki nem jár gyalog (rajtam és a hajléktalanokon kívül).  A tömegközlekedés sem túl rózsás. A buszok nagyon ritkán járnak, továbbá a nagy dugók miatt kiszámíthatatlanok is. Valószínű, hogy hamarosan beszerzek egy biciklit, aztán majd talán az autó projekt is beindul vmikor...

A második nap elbuszoztam a bevásárló központba. Megnyitottam a bankszámlámat, amire remélhetőleg megjön az ösztöndíj, továbbá Jang sem sérült meg nagyon az úton, így talán jó pénzt kapok érte is :D Vettem továbbá hálózsákot, meg túrót amit nem eszek. Tehát a bevásárlás sikeresnek mondható. A "szobám" rögtön a bejáratnál van és egy matracból és egy kis szekrényből áll. Nem sok, de jobb mintha 7 idegennel laknék egy szobában. Holnap elkezdem keresni a szállásokat, remélhetőleg minél hamarabb találok vmi lakhatót. Ma könyvtárat is meglátogattam, valamint a környéken sétáltam, mivel a lakótársaim egész nap dolgoznak, én meg senkit nem ismerek rajtuk kívül, így kicsit egyedül vagyok. Ezért várom már , hogy hétfőn elkezdjek végre dolgozni.

Ezek az első élményeim a San Francisco Bay-ből. Nemsokára újra jelentkezek! ;) 

2 megjegyzés:

  1. Ha bicikliről van szó csak szólj, tudod én benne vagyok a bringa businessben M. Zoli társammal.:D Amúgy jó tanulást az iOS-hez, én már elkezdtem, innen nincs már visszaút...

    VálaszTörlés
  2. Hát Bazsi, ez is Amerika!Egy pár hét múlva már csak poén lesz az első napok szenvedése!Milyen jókat fogsz rajta nevetni ,ha majd pár év múlva meséled a hogyan lettem milliomos-sztorit.Addig viszont kitartás!

    VálaszTörlés